Dia Band - Galau

saat ini hatiku resah

memikirkan kamu di sana

aku telefon kamu tak angkat

aku mesej kamu tak balas

aku tak mahu.. kecewa lagi

patah hati.. belum terubati

aku tak mahu.. kau jatuh cinta lagi

bercinta dengan.. yang lain lagi

Reff :

oh.. hatiku galau

galau memikirkanmu

oh.. hatiku galau

galau merindukanmu

apa yang kau lakukan disana

hingga hatiku merasa

aku on facebook kamu tak online

aku mesej kamu tak baca wo wo wo

Musik :

Reff :

(aku takkan kecewakanmu)

(patah hati tak terulang lagi)

(aku tak akan bercinta lagi)

(bercinta dengan cinta yang lain..)

oh.. hatiku galau

galau memikirkanmu

oh.. hatiku galau

galau merindukanmu

oh.. hatiku galau

galau memikirkanmu

oh.. hatiku galau

galau merindukanmu

(oh.. hatiku galau)

(galau memikirkanmu)

(oh.. hatiku galau)

(galau merindukanmu..)

Subscribe to receive free email updates: