Fadhil Mjf - Jiteuka Rindu

Loen peugoet saboeh lagu

Jangeun loen dendangkan

Ateuh kertah puteh

Loen tuleh sya'e cinta

kutulis sebuah lagu

tembang kudengdangkan

diatas kertas putih

kutulis syair cinta

Jiteuka sabe

Rihoen dalam dada

Meusyen that lam hate

Rindu loen keu gata

ketika selalu datang

hasrat dalam dada

keinginan dalam hati

rindu kepadamu

Oh ujeun tapeutroen saleum loen

Angen tulong Peusampoe bak gata

oh hujan turunkan salamku

angin tolong sampaikan padanya

Oh beleu

Suun mata uroe

Wahe adoe

Tabi loen peunawa

oh bulan

serta terik matahari

wahai kekasihku

berikan aku penawar

[instr.]

Jioh di mata

Sabe na lam hate

Gata keuh boeh hate

Sabe loen cinta

jauh dimata

selalu ada dihati

kamulah buah hati

yang selalu aku cinta

[musik]

Oh ujeun tapeutroen saleum loen

Angen tulong Peusampoe bak gata

oh hujan turunkan salamku

angin tolong sampaikan padanya

Oh ujeun tapeutroen saleum loen

Angen tulong Peusampoe bak gata

oh hujan turunkan salamku

angin tolong sampaikan padanya

Oh beleu

Suum mata uroe

Wahe adoe

Tabi loen peunawa

Tabi loen peunawa

Tabi loen peunawa

oh bulan

serta terik matahari

wahai kekasihku

berikan aku penawar

berikan aku penawar

berikan aku penawar

Subscribe to receive free email updates: