Hujan - Pelangi Dan Kau Featuring Azlan, Typewriter & Loca B

Ku lihat langit

Muncul pelangi dan kau

Senyuman yang sama

Biar pun tinggi

Akan ku daki

Biar ke langit ku harus cuba

Hey kita punyai semua

Untuk kita terus bersama

Hey genggam tangan kita

Kau dan aku kan lalui semua

[musik]

Ku lihat langit

Muncul pelangi dan kau

Senyuman yang sama

Biar pun tinggi

Akan ku daki

Biar ke langit ku harus cuba

Hey kita punyai semua

Untuk kita terus bersama

Hey genggam tangan kita

Kau dan aku kan lalui semua

[musik]

RAP:

Lihatlah mata aku

focus jangan kelip

semua yang kau mahu

biar angan but it's worth it

semangat berkelip merah

macam lampu rakaman

jadi jangan berserah

sejarah sedang dirakamkan

mungkin jauh dalam kilometer

atau bekalan tidak seberapa

jauh kerna cabaran datang tidak diduga

tak mengapa, ambil masa, kerna ia mengambil masa

but you can put it in the record yang aku sudah kata

KITA KAN BERJAYA!

Let's go!

Hey kita punyai semua

Untuk kita terus bersama

Hey genggam tangan kita

Kau dan aku kan lalui semua

Subscribe to receive free email updates: