Mahesa - Jangan Sampai Tiga Kali

Satu kali kau sakiti hati ini

Masih ku maafkan

Dua kali kau sakiti hati ini

Juga ku maafkan

Tapi jangan kau coba tiga kali

Jangan oh jangan

Cukuplah sudah, cukuplah sudah

Jangan kau ulang lagi

Sedari dulu sudah ku katakan

siapa diri ini

Sedari dulu sudah aku katakan

janganlah kau sesali

Tapi kini kau selalu menyakitiku,

mengapa oh mengapa

Hati bertanya mungkin ada yang lain

yang kau sayang

Kalaulah memang ada yang lain

yang kau sayangi selain diriku

Katakan sejujurnya,

jangan janganlah kau bersandiwara

Aku tak mau, aku tak mau

kalaulah memang begitu adanya

Lebih baik berpisah

daripada nanti hati ini terluka

[musik]

Kalaulah memang ada yang lain

yang kau sayangi selain diriku

Katakan sejujurnya,

jangan janganlah kau bersandiwara

Aku tak mau, aku tak mau

kalaulah memang begitu adanya

Lebih baik berpisah

daripada nanti hati ini terluka

Artist : Mahesa

Songwriter : Tagor Pangaribuan

Subscribe to receive free email updates: