Mas Nang's - Abot Konco

neng pojok.. atiku

iseh ono.. kenanganmu

naliko.. kowe ngucap tresno

apuranen.. aku ra biso nompo..

aku ngerti.. atimu gelo

mergo aku.. ra nompo tresno

amergo.. kancaku ugo tresno

marang sliramu pingin dadi

sisianmu..

Int.:

Reff :

wes wes lilakno

anggapen aku ra ono

mugo kowe

biso manggeh mulyo..

nemu wong kang

bener bener tresno

marang sliramu

lan ra bakal gawe loro..

Musik :

aku ngerti.. atimu gelo

mergo aku.. ra nompo tresno

amergo.. kancaku ugo tresno

marang sliramu pingin dadi

sisianmu..

Int.:

Reff :

wes wes lilakno

anggapen aku ra ono

mugo kowe

biso manggeh mulyo..

nemu wong kang

bener bener tresno

marang sliramu

lan ra bakal gawe loro..

wes wes lilakno

anggapen aku ra ono

mugo kowe

biso manggeh mulyo..

nemu wong kang

bener bener tresno

marang sliramu

lan ra bakal gawe loro..

Outro :

amergo aku

iseh tetep abot konco..

Subscribe to receive free email updates: