Perlu - Yung Uber & Pyanix

Terangkan apa yang kau selalu pendamkan

Apa yang perlu tolong ku akan campur tangan

Bukan hal aku tapi ku mahu tahu

Tak kira situasi janji aku kau perlu

Perlukan ku

Tolong bagi tahu

Apa yang kau mahu

Ku cuba berdiri untukmu

Perlukan ku

Tolong bagi tahu

Apa yang kau mahu

Ku cuba untukmu ku cuba

Jadi kan aku

Tempat kau bicara hati sendu

Rindukan ku selalu senyumanmu

Tempat ke hati bagai peluru

Kau tak perlu tahu

Bagaimana ini bagaimana itu

Susah atau senang kau ku renang

Walau kau jauh jumpa seberang

Aku tau yang kita jauh jauh

Bincang masaalah yang penuh penuh

Hadap semua walau kerap keruh

Kau bagai semangat yang selalu ku cucuh

Aku tahu kau perlu

Aku tahu kau perlu

Aku tahu kau perlu

Aku tahu kau perlu

Terangkan apa yang kau selalu pendamkan

Apa yang perlu tolong ku akan campur tangan

Bukan hal aku tapi ku mahu tahu

Tak kira situasi janji aku kau perlu

Perlukan ku

Tolong bagi tahu

Apa yang kau mahu

Ku cuba berdiri untukmu

Perlukan ku

Tolong bagi tahu

Apa yang kau mahu

Ku cuba untukmu ku cuba

Aku kau perlu walau apa yang terjadi

Akan ku buat sampai ku semadi

Kita serasi jangan buat tak tahu

Selagi disini bagitahu apa kau mahu

Biar pun jauh janji aku takkan tinggal

Setiap senyuman mu ku sentiasa simpan

Hilang aku saja nak tengok kau risau tak

Walaupun ku tahu sebenarnya

Kau tak nak aku hilang

Jauh dari mu

Aku tahu kau perlu

Aku tahu kau perlu

Terangkan apa yang kau selalu pendamkan

Apa yang perlu tolong ku akan campur tangan

Bukan hal aku tapi ku mahu tahu

Tak kira situasi janji aku kau perlu

Perlukan ku

Tolong bagi tahu

Apa yang kau mahu

Ku cuba berdiri untukmu

Perlukan ku

Tolong bagi tahu

Apa yang kau mahu

Ku cuba untukmu ku cuba

Lyrics : Yung Uber, Pyanix

Artwork : Yung Uber

Video : Ahmad Sufyan

Subscribe to receive free email updates: