Shalma Eliana - Mahukah Kamu ft. Fariz Jabba

Aku bersama kawan aku

Kebebasan semanis madu

Dan dari tadi

Kau perhatikan aku

Tapi ku buat tak tahu

(Pre Chorus)

Aku mahu, aku mahu, Aku mahu kau lakukan sesuatu (sesuatu, sesuatu)

kawan aku, kawan aku, kawan aku mereka kata jangan dulu, jangan

Jika kau mahu coba yang baru

Jangan kau pula tunggukan aku

Mahukah kamu

Mahukah kamu

Mahukah kamu lakukan sesuatu?

(Chorus)

Aku nak gerak tak lama lagi

Aku tak pasti akan kembali

Mahukah kamu

Lakukan sesuatu

You don’t move as fast as fast

As i'd like you to

Im gon’ let it pass

What’ve i got to lose

Malu berkayuh

Perahu hanyut

Kau belum penting

Bagi hidupku

Pre chorus

Chorus 2X

Lihat

Ku lihat padamu

Harus

Ku harus mengaku,

Mungkin kau tak sedar, ku sudah mencoba

Menyampaikan perasaanku

Giving you what you want

Aku takkan henti

Aku ada sini, itu memang pasti

Itu memang janji

Hingga nafas yang terakhir

Aku takkan lepas

Jika kau mahu coba yang baru

Jangan kau pula tunggukan aku

Mahukah kamu

Mahukah kamu

Mahukah kamu lakukan sesuatu?

Ku tahu kau nak gerak tak lama lagi

Aku tak pasti akan kembali

Mahukah kamu

Mahukah kamu

Mahukah kamu

Lakukan sesuatu

Lakukan sesuatu

Subscribe to receive free email updates: