Sleepside - Sempurna

Di belaian sempurnamu

Hiasi setiap ruangku

Lemah bibir berbicara

Tak bersuara

Seakan senda yang terang

Lewati masa berlalu

Tiupan bayu memanggil

Segenap rasa

Dan aku di sini

Kau akhiri semuanya

Kau takkan berhenti

Takkan aku bernyawa

Tanpamu disini

Kau akhiri semuanya

Meninggalkan aku

Telah kau menemaniku

Maafkan aku

Wahai hati yang pergi

Di belaian sempurnamu

Hiasi setiap ruangku

Lemah egoku ditiup

Kelembutanmu

Dan aku di sini

Kau akhiri semuanya

Kau takkan berhenti

Takkan aku bernyawa

Tanpamu disini

Kau akhiri semuanya

Meninggalkan aku

Telah kau menemaniku

Maafkan aku

Wahai hati yang pergi

Semadilah selamanya

Wahai kekasih

Ku tinggalkan segalanya

Semua di sini

Kau akhiri semuanya

Kau takkan berhenti

Takkan aku bernyawa

Tanpamu disisi

Kau akhiri semuanya

Meninggalkan aku

Telah kau menemaniku

Maafkan aku

Wahai hati yang pergi

Sempurna - Sleepside

Tajuk : Sempurna

Artis : Sleepside

Lagu: Sleepside

Lirik: Becky Zulkepli

Subscribe to receive free email updates: