Tajul - Ku Sayang Kau Rindu

Jika benar ia di sana

Merindui aku

Jika benar ia di sana

Setia menungguku

Aku di sini merindu

Merindu selalu

Aku tak bisa kehilanganmu selamanya

Benarkah ku pertama

Yang kau cinta selamanya

Hadirkanlah rasa cintamu padaku wooo

Aku sayang dan kau rindu selamanya disisiku

Rindukanlah sentiasa ku di hatimu

Jika benar ia di sana

Merindui aku

Jika benar ia di sana

Setia menungguku

Wooo

Benarkah ku pertama

Yang kau cinta selamanya

Hadirkanlah rasa cintamu padaku wooo

Aku sayang dan kau rindu selamanya disisiku

Rindukanlah sentiasa ku di hatimu

Benarkah ku pertama

Yang kau cinta selamanya

Hadirkanlah rasa cintamu padaku

Aku sayang dan kau rindu selamanya disisiku

Rindukanlah sentiasa ku di hatimu

Aku pulang demi kamu

Setiap detik untukku

Aku tak bisa kehilanganmu selamanya

Artist : Tajul

Judul Lagu : Ku Sayang Kau Rindu

Album : Ku Sayang Kau Rindu - Single

Label : FMC Music

Subscribe to receive free email updates: