Desy Thata - Sadar Diri

Cen aku sing kleru nggugu omonganmu

Aku tak sing ngalah wes ora betah

Yen tak terus teruske aku mung loro dewe

Cukup semene tak bubarke

Memang aku yang keliru percaya ucapanmu

Biar aku yang mengalah sudah tidak betah

Jika ku terus teruskan aku hanya sakit sendiri

Cukup segini ku bubarkan

Cen bener kandaku cen leres pikirku

Tekamu mung nglarani atiku

Ra bakal tak baleni opo maneh dadi siji

Cukup reti ben gusti sing mbiji

Memang benar ucapanku, memang benar fikiranku

Kedatanganmu hanya menyakiti hatiku

Tidak bakal ku ulangi apa lagi jadi satu

Cukup mengerti biar gusti yang menilai

Sok kowe bakal ngerti

Loro sing tak rasakke

Cukup semene ra tak teruske

Suatu saat kamu bakal mengerti

Luka yang ku rasakan

Cukup sampai disini, takan ku teruskan

Sewu siji sing purun nompo

Yen lakumu nggawe loro

Bolan baleni dolanan ati

Aku pancen ra sempurno

Ndue ku mung setia

Rasah nggetuni dinggo sadar diri

Seribu satu yang mau menerima

Jika tingkahmu membuat luka

Berulang kali kau permainkan hati

Aku memang tidak sempurna

Yang kupunya hanya setia

Tidak perlu menyesali untuk sadar diri

Sok kowe bakal ngerti

Loro sing tak rasakke

Cukup semene ra tak teruske

Suatu saat kamu bakal mengerti

Luka yang ku rasakan

Cukup sampai disini, takan ku teruskan

Sewu siji sing purun nompo

Yen lakumu nggawe loro

Bolan baleni dolanan ati

Aku pancen ra sempurno

Ndue ku mung setia

Rasah nggetuni dinggo sadar diri

Seribu satu yang mau menerima

Jika tingkahmu membuat luka

Berulang kali kau permainkan hati

Aku memang tidak sempurna

Yang kupunya hanya setia

Aku tak kan menyesal, buatku sadar diri

Aku pancen ra sempurno ndue ku mung setia

Rasah nggetuni dinggo sadar diri

Rasah nggetuni dinggo sadar diri

Rasah nggetuni dinggo sadar diri

Aku memang tidak sempurna, yang kupunya hanya setia

Aku tak kan menyesal, buatku sadar diri

Aku tak kan menyesal, buatku sadar diri

Aku tak kan menyesal, buatku sadar diri

Subscribe to receive free email updates: