Leraikan (OST Kerana Dia Manusia Biasa) - BLACK

Lirik Lagu Leraikan:

jiwa ku termenung

terima peristiwa kita

tentang kau dengan dia

ada saja yang tak kena

peritnya perhubungan kita

ku tak sanggup lagi untuk bersama

biarlah aku yang tersiksa

kau tahu aku tahu segala gala

sedangkan kau berpura bermain cinta

akhirnya aku sengsara

leraikan segala aku tidak rela

menjadi setia untuk cinta kita

biarku disini merawat luka ku ini

untuk ku terus berdiri di dunia ini

kau tahu aku tahu segala gala

akhirnya aku sengsara

leraikan segala aku tidak rela

menjadi setia untuk cinta kita

biarku disini merawat luka ku ini

untuk ku terus berdiri di dunia ini

leraikan segala aku tidak rela

menjadi setia untuk cinta kita

biarku disini merawat luka ku ini

untuk ku terus berdiri di dunia ini

leraikan segala aku tidak rela

menjadi setia untuk cinta kita

BLACK

Soundtrack

Subscribe to receive free email updates: