Pelukan Angkasa (feat. Shila Amzah) - Sekumpulan Orang Gila

Bulan purnama terangi rinduku yang sayu

Terbangkan kesumat rasa resah jiwa yang membelenggu

Langit gelita sematkan bintang di dadamu

Biar menyala jadi unggun yang membakar kalbu

Angin bersiul

Bersiul hembus

Menghembus luka

Dingin menusuk

Menusuk meratah rongga

Pangkulah aku wahai semesta

Katakan cinta itu membebaskan

Peluklah aku wahai angkasa

Hangatkan tubuhku di alam khayalan

Terik suria suluh logika rohku yang gelap

Bebaskan radiasi meluluh lumat batinku yang terseksa

Kalian takkan mampu

Mampu memecahkan bongkah ini

Rangkul tanganku

Kita bersatu lawan dunia

Pangkulah aku wahai semesta

Katakan cinta itu membebaskan

Peluklah aku wahai angkasa

Hangatkan tubuhku di alam khayalan

Dua jiwa, dua dunia

Ingin mengecap damai bahagia

Tahukah bahawa cinta itu satu dosa?

Pangkulah aku wahai semesta

Katakan cinta itu membebaskan

Peluklah aku wahai angkasa

Hangatkan tubuhku di alam khayalan

Subscribe to receive free email updates: