Xaluna - Ora Pantes

Susah tak lakoni, abot tak rasakke

Yen aku berjuang dewe

Dongaku ngo kowe, perhatianku ngo Kowe

Neng raono balesane

Susah ku lakukan, berat kurasakan

Jika aku berjuang sendiri

Doaku buat kamu, perhatianku buat kamu

Tapi tidak ada balasannya

Ngempet loro meneh

Awan bengi ku gemati

Neng koe luweh

Aku seng salah

Tiwas aku jeru

Du tresnaku seng mbok tunggu

Menahan sakit lagi

Siang malam ku gemati

Tapi kamu lebih

Aku yang salah

Terlanjur dalam

Bukan cintaku yang kau tunggu

Kusadar Aku ora pantes

Duweni atimu lan dadi konco uripmu

Aku raiso nuruti kabeh

Seng dadi penjalokmu

Aku sadar, aku tidak pantas

Memiliki hatimu dan jadi teman hidupku

Aku tidak bisa menuruti semua

Yang menjadi keinginanmu

Saiki batinku ke iris

Neng jero atimu

Jenengku wes ra tok tulis

Yo mung siji jalokku

Tak ilang

Tulung kenangen aku

Sekarang batinku terpotong

Di dalam hatimu

Namaku sudah tidak kau tulis

Ya hanya satu keinginanku

Ku hilang,

Tolong kenaglah aku

Aku bingung Sik mbok golekki Ki wong sek kepiye to

nguyak ki ono kesele lho

wes aku mandek ngarep-ngarep atimu

Uyaken donyamu dewe kono

Sesuk nek koe kelaran rasah sambat ro aku

kui mungkin karma mu

Koe bakal ngrasakke

Opo seng tak rasakke saiki

Yowes!

Aku bingung yang kau cari itu orang yang seperti apa

Mengejar itu ada capeknya lho

Sudah aku berhenti mengharap hatimu

Kejarlah duniamu sendiri

Besok jika kamu tersakiti tidak perlu munta tolong dengan aku

Itu mungkin karma mu

Kamu bakal merasakan

Apa yang ku rasakan sekarang

Ya sudah!

Ngampet loro meneh

Awan bengi ku gemati

Neng koe luweh

Aku seng salah

Tiwas aku jeru

Du tresnaku seng mbok tunggu

Menahan sakit lagi

Siang malam ku gemati

Tapi kamu lebih,

Aku yang salah

Daripada aku dalam

Bukan cintaku yang kau tunggu

Kusadar Aku ora pantes

Duweni atimu lan dadi konco uripmu

Aku raiso nuruti kabeh

Seng dadi penjalokmu

Aku sadar, aku tidak pantas

Memiliki hatimu dan jadi teman hidupku

Aku tidak bisa menuruti semua

Yang menjadi keinginanmu

Saiki batinku ke iris

Neng jero atimu

Jenengku wes ra tok tulis

Yo mung siji jalokku

Tak ilang

Tulung kenangen aku

Sekarang batinku terpotong

Di dalam hatimu

Namaku sudah tidak kau tulis

Ya hanya satu keinginanku

Ku hilang,

Tolong kenaglah aku

Abot pisah karo kowe

Guang crito asmoro

Mung tekan semene

Raiso di pekso

Lilo Sayang aku lungo

Berat pisah denganmu

Buang cerita cinta

Hanya sampai disini

Tidak bisa dipaksa

Relakan sayang aku pergi

Subscribe to receive free email updates: