Ora Della feat. Benzooloo - Muda

Opps kau buat lagi

Lukakan hati sendiri

Kecuaian dalam memilih

Biar pun di pesan berkali kali

Eh aku janji tapi dia mari

Senyumannya buat ku jatuh hati

Bukan sebab aku tak cuba tolak

Semua tahu jatuh cinta sukar dielak

Zaman muda banyak buat salah

Zaman mudah semua pernah rasa

Cinta pertama sukar dilupa

Zaman muda aaahh

Zaman muda aaahh

Zaman muda aaahh

Zaman muda aaahh

Bukan satu dua kali ku tersilap langkah

Eh mungkin time tu aku tengok paras rupa

Minta maaf sebab mata aku leka

Minta maaf I’m a bit gila cinta

(Benzooloo)

Kembali zaman mudah mungkin boleh ulang lagi

Belajar dari silap banyak kali ulang kaji

Tulis dalam nota entah berapa muka surat

Elak dari cedera macam otot salah urat

Di lafas janji manis penuh gula macam mnm

Menusuk kalbu membunuh macam akm

Sentuhan borneo kalah vibe atl

Kerja keras separuh mati sampai pentas ajl

Zaman muda memang banyak buat salah

Tapi itu hidup ajar untuk tidak mengalah

Hidup macam judi siap sedia buang dadu

Fikir cara untuk menang sambil tangan pegang dagu

Info pembenci aku ingin tumpang lalu

Tembus dinding penghalang macam diri ini hantu

Kalau mereka serang retatilisai penuh

Sampai mereka bosan tiada topik jadi jemu

Nah jangan main main dengan diri aku yang dulu

Tangan kiri pegang mic tangn kanan dalam saku

Berapa boleh jum[a watak macam kita

Masuk dalam al-kisah berpakaian lamina

Zaman muda banyak buat salah

Zaman mudah semua pernah rasa

Cinta pertama sukar dilupa

Zaman muda aaahh

Zaman muda aaahh

Zaman muda aaahh

Zaman muda aaahh

Subscribe to receive free email updates: