Zaki Yamani - Percayaku

Jiwa curiga tak pernah buang masa

Selalu menjadi

Selagi pintuku terbuka

Belum lagi ku senang

Juga ku tidak susah

Sikit-sikit ku terbang

Tapi kaki masih lagi jejak tanah

Ku hanya mahu

Kau percaya padaku

Nantiku jadi juara walau laluan berliku

Percayalah padaku

Percayalah padaku

Walau ada salah silap

Itu apa ku mahu

Ku tak mahu kau risau

Usah beragu-ragu

Cita-citaku pegang

Kan dan aku

Percaya padaku

Ku boleh boleh boleh

Usahlah risau

Semuanya okay okay

Percaya padaku

Ku boleh boleh boleh

Usahlah risau

Semuanya okay okay

Semuanya okay

Tak perlu risau eh

Ini aku pilih

Ini aku mahu eh

Tak pernah letih

Kerja kasi kau eh

Ba ba ba

I just wanna make you proud eh

Look at me now

Matamu dekat aku

Look at me now

Am I your number satu

Wa au wa au wa au

Wa au wa au wa au

Hu na na na

Hu na a na a na a

Ye ye ye

Ku tak mahu kau risau

Usah beragu-ragu

Cita-citaku pegang

Kan dan aku

Percaya padaku

Ku boleh boleh boleh

Usahlah risau

Semuanya okay okay

Percaya padaku

Ku boleh boleh boleh

Usahlah risau

Semuanya okay okay

Ku tahu kau berat hati

Untuk percayai

Apa yang ku buat

Tapi ku pasti kau tunggu

Walau berhari berminggu

Ku tahu

Percaya padaku

Ku boleh boleh boleh

Usahlah risau

Semuanya okay okay

Percaya padaku

Ku boleh boleh boleh

Usahlah risau

Semuanya okay okay

Boleh boleh

Boleh boleh

Boleh boleh

Boleh boleh

Boleh boleh

Boleh boleh

Boleh boleh

Boleh boleh

Subscribe to receive free email updates: