YonnyBoii - Cemburu Ft. Zynakal

Ku tahu kau cemburu

Ku datang engkau lari

Kau janji aku tunggu

Kau curang langgar janji

Kau cemburu

Kau cemburu

Apa boleh buat

Kau cemburu

(Yonny)

Apa ku buat

Sampai kau jadi cantu

Ku takkan tahu

Kalau kau tak bagi tahu

Alasan

Halah ku dah penat dengar

Your jelousy

Is blasphemy

Takde u and me

Kalau kau benci

Kalau ada cincin

Ku potong jari

Kau bukan apa

Yang aku cari

(Zynakal)

Tak tahu tiba tiba tarik muka

Semua bende jadi tiba tiba

Kenapa kenapa

Dia diam tenung tepat dalama mata

Jangan selalu hilang

Masaalah ada bincang

Bukan ku tak faham

Cuma nanti aku jadi bimbang

Bende boleh stay kenapa pergi

Yang sedia ada kenapa mencari

Aku petak jadi kotak hati

Aku jadi paling setia tapi

Kau cemburu

Jika benar bagitahu

Ku jelaskan biar benar

Sebab sayang aku tahu

Ku tahu kau cemburu

Ku datang engkau lari

Kau janji aku tunggu

Kau curang langgar janji

Kau cemburu

Kau cemburu

Apa boleh buat

Kau cemburu

(Zynakal)

Ambil satu tangan tutup muka dia malu

Dia datang tapi dia tak tepat waktu

Haih asal semua salah aku

Haih bagaimana habistu

Cerita takkan habis

Dia aku sambut

Berhenti mengangis

Nanti ramai serabut

Taknak melenting

Bising bising pening

Nanti kena angkut

Jadi buat hal memasing

(Yonny)

Apa yang aku buat semua salah

Jarangku betul bagai aku ni sampah

Love is a phase I told myself repeatedly

Dibuang again, I dont play pretend

I know

That u dont want

My love

Subscribe to receive free email updates: