Slurpee Crank Ft. Dani Kurama - Jangan Kembali

Walau hati ini telah jujur

Masih lagi aku dipermainkan

Walau hati ini telah setia

Masih lagi aku yang terluka

Ku lepaskan segalanya

Ku lepaskan segalanya

Ku lepaskan segalanya

Tolong jangan kembali

Walaupun aku mahu

Jangan pernah kembali

Walaupun masih cinta

Tetaplah pergi

Kalau engkau kembali

Ku akan tegur jauhkan diri

Bila hati kau mati

Ku akan tolong pulih kembali

Jamgan risau aku tetap disini

Jika sedih aku akan temani

Tiada manusia yang sempurna

Pedulikan segala kisah lama

Mungkin aku tak sedar apa yang kau rasa

Maafkan aku jika aku yang bersalah

Walau hati ini telah jujur

Masih lagi aku dipermainkan

Walau hati ini telah setia

Masih lagi aku yang terluka

Producer & Concept by: Slurpee Crank, Dani Kurama

Composer: Slurpee Crank, Dani Kurama

Lyrics: Slurpee Crank, Dani Kurama

Videography: Syahrulzyn, Syafiq Well, Alpha White Pictures

Editor: Syahrulzyn

Subscribe to receive free email updates: