Aiman Tino - Dendam Simpati

Ku tahu

Aku mengerti

Ku sedar

Ku bukan mahu mu

Tapi Tuhan lebih mengetahui

Kita berdua di satu

Ku sedar

Dosa ku yang lalu

Ku harap

Maafkan diriku

Moga perjalanan ini

Sampai ke destinasi

Untuk kita abadikan bersama

Satu masa nanti

Janganlah sering di ungkiti

Dan juga di dendami

Tak sanggup aku di uji lagi

Kerna mu ku sanggup pergi

Bukan mudah untukku

Terima dugaan ini

Tak sanggup aku

Di undang luka lagi

Sungguh mudah bagi mu

Melukai hati ku

Biarlah dendam menjadi simpati

Janganlah sering di ungkiti

Dan juga di dendami

Tak sanggup aku di uji lagi

Kerna mu ku sanggup pergi

Bukan mudah untukku

Terima dugaan ini

Tak sanggup aku

Di undang luka lagi

Sungguh mudah bagi mu

Melukai hati ku

Biarlah dendam menjadi simpati

DENDAM SIMPATI - AIMAN TINO

Lagu : A.C.K (Aries Music Production)

Lirik : RIENA (Aries Music Production)

©️ 2020 Aries Music Sdn Bhd

Subscribe to receive free email updates: