Jang Minic - Seruran Nganti Penatai Nuan

Lebuh nuan nadai

Naka meh atiku seilu ilu

Lebuh nuan nadai

Sunyi amat malam aku sulu

Beraie cukup beraie

Laban aku teleba bisi nuan

Lemi atiku cukup lemi

Laban nuan nadai agi ditisi

Chorus:

Ketegal IYA sayau ka nuan

Ti ngasuh tua beserara

Putus tali pengerindu.. ho...o

Ka ngujung ka nuan pegi dulu

O lapa meh nuan intan

O lapa meh nuan asi

Bangat enda ngira aku ti ditu

Seruran nganti ti seruran ngenang

Penatai nuan ke enda pulai agi

[musik]

Ketegal IYA sayau ka nuan

Ti ngasuh tua beserara

Putus tali pengerindu.. ho...o

Ka ngujung ka nuan pegi dulu

O lapa meh nuan intan

O lapa meh nuan asi

Bangat enda ngira aku ti ditu

Seruran nganti ti seruran ngenang

Penatai nuan ke enda pulai agi

Beraie cukup beraie

Laban aku teleba bisi nuan

Lemi atiku cukup lemi

Laban nuan nadai agi ditisi ku...

Ditisiku... O sulu...

Subscribe to receive free email updates: