Ka Rina Yulita - Malot Bisa Mendua

Kune mo ku bahan kune mo ku bahan

Cintaku enda, malot dapat ku bagiken

Bak ken kona si mencintai aku

Tekhlanjukh ate ku mencintai ia

Si enggo dekah, si enggo dekah

Me mema mema aku, jadi pendampingna

Maaf kan aku tukhang,

Malot dapat ku tekhima

Cinta si bakhu enda

Maafkan aku tukhang khahus kita akhiri

Kahena... Aku malot bisa menduakanna

Hoooo..oooo

Intro....

Ku bettoh bellene ate mu mi bangku tukhang

Namun malot dapat ku bales cintamu

Ku khahapken kona tukhang

Mendapatken si lebih baik

Si menekhima cinta tulusmu

Maaf kan aku tukhang,

Malot dapat ku tekhima

Cinta si bakhu enda

Maafkan aku tukhang khahus kita akhiri

Kakhena... Aku malot bisa menduakanna

Hoooo

Intro...

Ku bettoh bellene ate mu mi bangku tukhang

Namun malot dapat ku bales cintamu

Ku khahapken kona tukhang

Mendapatken si lebih baik

Si menekhima cinta tulusmu

Maaf kan aku tukhang,

Malot dapat ku tekhima

Cinta si bakhu enda

Maafkan aku tukhang khahus kita akhiri

Kakhena... Aku malot bisa menduakanna

Subscribe to receive free email updates: